úterý 9. října 2012

Ocenění přímo od srdce

Také máte rády dárky a překvapení? Já jsem jeden takový krásný dárek v podobě ocenení obdržela před několika dny od Evičky z blogu Moje zál'uby... , udělala mi velkou radost a touto cestou jí opravdu moc děkuji. Toto ocenění  je o to milejší, že jde přímo od srdce, od srdce bloggerky, která s láskou připravuje tolik dobrého a krásného pro své blízké.







Nyní mám ale velmi těžkou úlohu, posílám toto ocenění dále a věřte, že opravdu od srdce bych ho věnovala Vám všem, super bloggerkám, které se s láskou věnujete psaní a vaření a vnášíte do tohoto virtuálního internetového světa lásku a teplo Vašich kuchyní.

A protože pravidla bohužel určují tak, posílám toto ocenění následujícím dvoum blogům:


http://cucinare-con-amore.blogspot.it/
Jani, za Tvojí lásku k vaření, za zajímavé počtení na Tvém blogu a za spoustu dobrot, které připravuješ a kterými nás inspiruješ, gratuluji...:))

http://hami-mnami.blogspot.it/
Andrejka, za Tvoje vaření s láskou pro Tvé lásky, za Tvé krásné fotografie z něžného dětského světa, gratuluji...:))






10 komentářů:

  1. Sonička, rovnako z celého srdca Ti ďakujem za toto krásne ocenenie, ďakujem, ďakujem, si úžasná a aj Tvoj blog, o to viac si Tvoje ocenenie veľmi vážim a tešííííííím sa strašne moc, ako malé dieťa :D MERCI :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejka nemáš zač,ocenění si plně zasloužíš a jsem ráda,že Tí udělalo radost, mějs se moc hezky...:-)

      Vymazat
  2. skvělá ocenění :) blogy určitě zkouknu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ocenění vždy velmi potěší a tyto dva oceněné blogy si ho plně zaslouží....:)

      Vymazat
  3. Sonička , gratulujem :-) zaslúžiš si toto pekné ocenenie . Veľmi rada sem nakuknem , a priznám sa že každý deň :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji,za toto ocenění jsem opravdu velmi ráda, a především si vážím spřízněných duší jako jsi Ty
      a dalších, kteří mě se zájmem sledují,díky moc...:))

      Vymazat
  4. Zasluzene ocenenie a aj zasluzene poslane dalej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sonička, som rada že som toto ocenenie od Jarky dostala a ešte radšej že som ho mohla poslať tebe...:) zaslúžiš si ho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko ještě jednou moc a moc děkuji udělala jsi mi velkou radost...:-)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komenty